14 martie 2010

Tutorial pentru trandafiri din hartie :)

Buna!

Sunt Laura, o scrapperitza romanca din India. Mi-am descoperit pasiunea de a face felicitari acum cateva luni si de atunci nu ma mai pot opri...
Monica e o draguta si m-a invitat sa-mi postez tutorialul de facut trandafiri din hartie si la ea pe blog. Sper sa va placa. Uite si blogul meu: http://creation-faeries.blogspot.com

TUTORIAL:

1. Descarca fisierul "Paper Roses Template" din partea dreapta a blogului meusub DOWNLOADS. Imprima pe hartie groasa si taie florile (asta va fi sablonul ai nevoie doar de una din florile imprimate, alege ce marime vrei). 

Sfat: daca ai un punch/perforator cu 6 petale rotunde de vreo 2 cm sau mai mare poti sa-l folosesti (3 flori) in loc sa imprimezi florile mele... e mai usor.
Uite de ce ai nevoie: lipici, hartie colorata sau cu modele, foarfece, sablon de floare (cel imprimat) sau punch cu 6 petale, scobitoare, tusiera pentru stampile si sclipici (optional).
2. Cu una din marimile din fisier drept sablon, deseneaza si decupeaza 3 flori (o sa le numesc 1,2,3) pe hartia colorata. Apoi indoaie florile pe toate diagonalele, asa:
3. In acest moment poti folosi tusiera pentru a "pata" marginile florilor. 
Cum se procedeaza?
Procesul se numeste DISTRESSING in engleza... Se poate face cel mai usor cu o tusiera sau cu un burete de bucatarie (partea fina) inmuiat putin in acuarela (cu foarte putina apa). Cu coltul buretelui/tusierei se va atinge hartia (petalele florilor in cazul nostru) pe margine de jur imprejur. E foarte usor de realizat si da un efect profesional.
4. DECUPAREA: pentru floarea nr 1 tai doar o margine a unei petale (ca in poza de mai jos- te opresti in mijlocul florii). La floarea nr 2 tai o petala intreaga. La floarea cu nr 3 tai 2 petale (ai grija sa fie UNITE nu le taia separat). Ar trebui sa ai  5 elemente in final, ca in poza de mai jos:
5. Pune lipici ca in poza de mai jos si suprapune cele 2 petale, lipindu-le incat sa ai ceva ca in urmatoarea poza :
6. Cu scobitoarea indoaie varfurile petalelor celor 3 flori mari (pentru moment lasa cele 2 petale taiate) si apoi taie varful ascutit ca in poza de mai jos.
7. Adauga lipici in mijlocul florii cu 5 petale si pune inauntru floarea cu 4 petale. Repeta pasul si pune si floarea cu 3 petale in mijloc. Apasa-le putin sa se lipeasca bine.
Sfat: daca ti se pare ca unul din straturi e prea inalt mai poti taia din capat cu foarfeca pana se potriveste cum vrei tu.
 
8. Pentru petala dubla, indoaie petala stanga in afara si cea dreapta inauntru apoi taie-i varful ascutit (probabil va trebui sa mai tai inainte sa le lipesti la locul lor).
9. Ruleaza petala singura. Apoi pune-o in mijlocul petalei duble si aranjeaza-le pana arata cum vrei.
10. Probabil va trebui sa mai tai din capatul ultimelor petale pentru a le potrivi mai bine in trandafir ca sa nu arate prea  ridicate (poti sa testezi inainte). Cand esti multumita cu aspectul, lipeste si ultimele 2 petale in mijlocul trandafirului. Poti adauga si putin sclipici pe trandafir la sfarsit sau poti sa-l lasi simplu:
Abia astept sa va vad creatiile cu trandafiri :). Puteti posta un link la creatiile cu trandafiri, si la mine pe blog, la comentarii.


V-am pupat!
Laura

15 comentarii:

  1. Super! Multumesc Laura! Deja am facut cativa si au iesit super!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt superbiiiiiii!!! nu mai am cuvinte....cred k ti sa mai zis...o sa incerc si eu

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumosi trandafirii tai. Multumesc pentru tutorial; iti dai seama ca acum ma apuc si eu sa fac vreo cativa...

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmmm..ce mi-ar folosi 2manute dibace + o minte inspirata pt decoratiuni la evenimente! :) Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  5. Se vede ca ai talent. Te felicit pentru ceea ce faci.

    RăspundețiȘtergere
  6. uau o sa incerc si eu la lucrul manual am doar 11 ani si asa ceva nu am mai vazut niciodata!ai talent nu gluma!!! :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  7. Bravo!ai un talent innascut.Sa te bucuri de asta

    RăspundețiȘtergere
  8. BUna am facut si eu trandafirul numai ca pe alb. Si iam pus codita

    RăspundețiȘtergere
  9. I like the way you have added glitter to the flowers

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte frumoasa este floare
    am incercat sa download-ez acele tipare insa nu am reusit si tare as vrea sa le vad
    ati putea sa ma ajuta-ti? multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am incercat si eu sa intru si vad ca nu mai merge. Chiar nu stiu de ce. Poate e doar o problema temporara.

      Ștergere
  11. :) Am sters blogul original. Imi pare rau pentru cei care inca mai cauta fisierele. Insa puteti prelua de pe google imaginile: http://www.globalsugarart.com/images/28383.jpg

    RăspundețiȘtergere
  12. Iti multumesc pentru informatii!

    RăspundețiȘtergere